Cara Nak Confident Jmpa Awek

Lelaki tak mulakan perbualan dahulu. Spread the love.


Aku Xcntik Tp Nk Suami Hnsem Aku Tekad Nk Pikat Mat Salleh Sbb Diorg Suka Wanita Asian Yg Xbrp Ptih Ni Ekota Laici

Lelaki ni ada tweet gambar dia dekat Twitter masa August lalu tapi post tu tiba-tiba viral balik sebab netizen masih belum get over dengan keyakinan dia tu.

. Ada yang mintak secara underground maksudnyA. Mesti ada orang yang akan memulakan dulu dalam bab-bab berkapel ni. Potensi gagal.

Mula-mula mesti la dia akan mintak no phone kita kan. Time tu aweks-aweks baru nak kenal erti cinta. Sebagai langkah permulaan follow twitter si dia dan tweet tentang dirinya sekerap yang mungkin kalau boleh selang 2 minit.

Antara sebabnya ialah sebab aku rasa tak confident nak mulakan perbualan dengan orang lain. Kadang-kadang diorang akan tunjukkan respon yang baik kadang kadang takde respon langsung. Jadi di sini saya ingin berkongsi dengan korang semua cara-cara bila seseorang itu cuba memikat diri kita.

Bila nak tegur tu kadang-kadang ada perasaan takut tak dilayan hambar dan juga takut tak kena dengan mood seseorang tu. Ikuti 3 langkah ini dan semoga anda tidak kesepian lagi hehehe. Followers mungkin akan cakap korang dah angau tapi teruskan bak kata Dato Seri Vida Qu Puteh there is no elevator to success you have to take.

Jika hati dah bertaut cinta lain memang sukar untuk hidup dalam kepura-puraan. Jangan mention secara terang-terangan tetapi tweet apa yang paling dekat dengan diri dia. Istilah lovebite pon takde lagi dalam kamus idup dia.

So lets check it out. Tajuk aku hari nie adelah Cara nak tackle awek cantik yg korang atau kita sendiri susah nak faham dorang nie. Bagi aku untuk handle perempuan macam ni caranya.

List ni berdasarkan kata2 kawan2 lelaki aku tentang gadis2 yang berjaya caught attention diorang at the first sight. Dalam video ini admin kongsikan cara pikat awek supaya boleh menjadi dengan kitaJika ada jodoh boleh la kahwin atau mendirikan rumahtangga. Time tu boley la lu kencingIni jam bebudak pempuan sume da advance.

Tujuan mereka sebab nak tengok sejauh mana lelaki tu sungguh sungguh suka kat dia. Jaga elok elok awek korang tu sebab takut awek korang DM I je. Dan cara2 tersebut ialah.

Wlupon abg hans bg kemewahan pd akak tp akak tetap mcm tu je takde lah nak mewah. Ape khabar. 1131 pm rumah layan saja.

Sebelum aku bagitahu cara-caranya aku nak kongsi sikit Cantik adalah di hati bukan di luaran kalau korang tak faham meh aku terangkan. Teknik ni masa zaman lu skolah menengah rendah dulu boleh la. Jika cuba macam mana sekalipun pasti terpampang kecanggungannya.

Mybe akak ku sndiri mmg redha jd isteri no2 dan dah paham akan selalu kene tinggal sorang. Apa yang buat netizen semua lagi rasa nak hentam dia tu sebab ayat dia ni. Aku nak share cite yang aku telah bersama abg ipor aku tu.

Setiap perjumpaan menjadi sesuatu yang hambar dan canggung. By Amelia At 120300 AM 135. Yang selalu pakai seluar.

Jangan lupa support guys for subscribe and like. Aku da lama perati life abg n akak aku ni. Dah cuba macam-macam cara nak menyerikan hubungan.

Kalau aku rasa dia menarik dan mudah didekati. Bila berhadapan dengan orang yang baru pula aku memang akan senyum macamtu sahaja. Okay kali ni aku nak cerita pasal tanda-tanda lelaki suka kita or tak.

Sedangkan paras rupa aweks2 ni biasa2 je sebenarnya. Tapi setiap perjumpaan pastinya hambar. Kita tengok betul or tidak.

Nenek aku mungkin dah tuaberkeduttapi aku rasa dia adalah nenek yang paling cantik. 10 cara stylo untuk memikat wanita-powtoon. Wlupon berjauhan jrg jmpa tp diorg steady je.

90 Komen presiden Persatuan Lelaki. Tanda Lelaki Tak Suka Kita. 1 Buat kelainan pada pakaian.

Fakta yang akan aku ceritakan ni datangnya daripada lelaki sendiri. Terbaik la kalau hidup sudah ada pasangan yang cun dan memahami kitaMoga memberi manfaat hendaknya. Tapi nak mintak tu kadang-kadang ada yang mintak terus dari kita.

Mereka tak mahu kehilangan lelaki tu tapi tak mahu juga lelaki tu mendapatkan hatinya dengan cara mudah. Erm perkara pertama tips untuk mengorat awek ialah kenal pasti dulu sasaran ataupun tuan badan yerla takkan la nak ngorat si joyah tapi target kau si semah yer dak.


Penmerahdotcom Tak Semestinya Dia Kenal Keluarga Kita Facebook


Salam Min Siarkan Sekali Dengan Luahan Orang Bujang Facebook


Kisah Dunia Yang Dah Kahwin Tu Cer Bagi Tips Sikit Kredit Kimsyaaa Kisahdunia Kdboom Facebook


Jawapan Pada Banyak Soalan Soalan Di Sini Prof Dr Ramli Musa

No comments for "Cara Nak Confident Jmpa Awek"